We zijn er voor je

Klantenservice

Wij van Pluukz helpen je graag als je een vraag hebt. Bekijk eerst eens de veelgestelde vragen hieronder. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op zodat we je kunnen helpen.

Veelgestelde vragen

💡 UITGELICHT

Op de productpagina kan je aangeven op welke dag je het Valentijnsdag pakket wil laten bezorgen. Er zijn twee opties:

– zaterdag 13 februari
– zondag 14 februari (meerprijs van +€4,75)

Je ontvangt uiteraard een e-mail met track&trace-code zodra de bestelling onderweg is.

Helaas is dit op het moment niet mogelijk. Maar... we zijn hard aan het werk om dit op korte termijn mogelijk te maken. Voor nu adviseren we om de dag ervoor te bestellen (voor 12:00 uur op werkdagen).

💐 BESTELLEN

We proberen het bestellen zo makkelijk mogelijk voor je te maken.

Ja. Voeg een product toe aan je bestelling. Ga vervolgens naar je winkelmandje. Kies 'Voeg een persoonlijke boodschap toe' en vul in het veld jouw bericht in.

We leveren vers van de kweker. Daarom zijn onze bloemen niet gebloemschikt als een groot boeket. Je ontvangt bosjes die per 10 bloemen zijn gebundeld. Hierdoor ben jij vrij om te mixen of iemand te verrassen!

Nee, dit gaat helaas niet. Per dag bekijken we bij de kweker welke bloemen perfect zijn om geplukt te worden. Daardoor kan het aanbod qua kleur variëren. We zorgen wel altijd voor een constante kwaliteit.

Onze kleinste optie is het Opfleur pakket. Grotere aantallen hebben meer impact. Bovendien kan jij zo veel mensen blij maken met een mooie bos bloemen. 

📦 VERZENDEN & BEZORGEN

Kan jij ook niet wachten tot je die mooie bloemen in huis hebt?

We bezorgen in Nederland, België, Duitsland en Luxemburg.

Voor Nederland zijn de verzendkosten €5,95 per pakket.
Voor België en Duitsland zijn de verzendkosten €9,50 per pakket.

Bestellingen worden verzonden met Packs, een koerier met veel ervaring en expertise in het transport van bloemen. De bezorger levert het pakket zonder persoonlijk contact.

Wanneer je op een doordeweekse dag vóór 12:00 uur besteld, worden de tulpen dezelfde dag nog ingepakt en verzonden.

Nederland
Levering eerstvolgende dag (op ma t/m za). Uitgezonderd waddeneilanden.

België & Luxemburg
Levering binnen 2-3 werkdagen (op ma t/m za).

Duitsland
Levering binnen 2-3 werkdagen (op ma t/m za).

Je ontvangt een track&trace-code zodra je bestelling is verzonden. Bij feestdagen kan de levertijd afwijken.

Pioenstekken zijn op voorbestelling en worden verstuurd aan het einde van de maand waarin ze zijn besteld. Je ontvangt van ons een e-mail met een track&trace-code zodra je bestelling is verstuurd.

Elke bestelling heeft 1 bezorgadres. Wil je pakketten op meerdere locaties afleveren, plaats dan per adres een aparte bestelling. Meer dan 20 adressen? Neem contact op voor een oplossing.

😢 KLACHTEN

We doen er alles aan om te zorgen voor een hoge kwaliteit.

Vervelend om te horen. Stuur ons binnen 48 uur na ontvangst een e-mail met daarin:

1. Het bestelnummer.
2. Een duidelijke omschrijving van de klacht (kwaliteit, hoeveelheid, levering, ...).
3. Een overzichtsfoto van het volledige boeket.
4. Een detailfoto van de bloemen dichtbij.
5. Bij beschadiging tijdens transport: een foto van de doos.

Bovenstaande is nodig om je klacht in behandeling te nemen. Uiteraard gaan we samen op zoek naar een passende oplossing.

Let op: als je een klacht pas na 48 uur na ontvangst indient, vervalt het recht op compensatie. Dit aangezien het gaat om een natuurproduct met beperkte levensduur.

🏢 VOOR BEDRIJVEN

Bezoek onze aparte pagina voor meer informatie over zakelijk bestellen.

Zie de pagina Bestellen voor bedrijven.

Stuur een e-mail naar support@pluukz.nl vanuit het e-mailadres waarmee je hebt besteld. Vermeld ook je ordernummer.

Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via support@pluukz.nl. Dan helpen we je verder.

Voor zakelijke vragen kan mailen naar zakelijk@pluukz.nl of bel +316 1094 1989.