We zijn er voor je

Klantenservice

Wij van Pluukz helpen je graag als je een vraag hebt. Bekijk eerst eens de veelgestelde vragen hieronder. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op zodat we je kunnen helpen.

Veelgestelde vragen

We versturen je bestelling een dag voor de opgegeven leverdatum. Op die dag ontvang je rond 13:00 uur ontvang je een e-mail van onze bezorgdienst Luna koeriers.

Tip: check ook even je spam-map. Écht niks ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

💐 BESTELLEN

We proberen het bestellen zo makkelijk mogelijk voor je te maken.

Nee, geen zorgen. We voegen nooit de factuur toe aan je bestelling.

Wil je de factuur ontvangen? Stuur een e-mail naar support@pluukz.nl vanuit het e-mailadres waarmee je hebt besteld. Vermeld ook je ordernummer.

Ja. Kies bij het bestellen de gewenste bezorgdatum in de datumprikker. Sommige dagen zijn niet beschikbaar vanwege inpakken of feestdagen.

Let op: de bezorgdatum is ter indicatie en geeft géén garantie voor daadwerkelijke levering op de gewenste datum.

Ja. Voeg een product toe aan je bestelling. Ga vervolgens naar je winkelmandje. Kies 'Voeg een persoonlijke boodschap toe' en vul in het veld jouw bericht in.

Ja, bij ons assortiment kies je eerst de kleur die jij wil. Vervolgens selecteer je het gewenste aantal.

📦 VERZENDEN & BEZORGEN

Kan jij ook niet wachten tot je die mooie bloemen in huis hebt?

Wanneer je op een doordeweekse dag vóór 12:00 uur besteld, wordt je bestelling dezelfde dag nog ingepakt en verzonden.

Nederland
Levering eerstvolgende dag (op di t/m za). Uitgezonderd waddeneilanden.

België
Levering binnen 2 à 3 werkdagen (op ma t/m za).

Je ontvangt een track&trace-code zodra je bestelling is verzonden. Bij feestdagen kan de levertijd afwijken.

Bekijk hier een overzicht van de verzendkosten per land. Ook zijn de verzendkosten verschillend voor een regulier pakket of brievenbuspakket.

We bezorgen in Nederland en België.

Eerder bezorgden we ook in Duitsland, maar hier zijn we mee gestopt vanwege kwaliteitsissues door lange verzendtijd.

Ja. Wanneer je producten in je winkelwagen hebt, zie je onder de bestelknop 'Meerdere adressen'. Wanneer je hier op klikt, opent er een scherm waar je per product een apart bezorgadres kan invullen.

Bestellingen worden verzonden met Packs, een koerier met veel ervaring en expertise in het transport van bloemen. De bezorger levert het pakket zonder persoonlijk contact.

😢 KLACHTEN

We doen er alles aan om te zorgen voor een hoge kwaliteit.

Vervelend om te horen. Stuur ons binnen 48 uur na ontvangst een e-mail met daarin:

1. Het bestelnummer.
2. Een duidelijke omschrijving van de klacht (kwaliteit, hoeveelheid, levering, ...).
3. Een overzichtsfoto van het volledige boeket.
4. Een detailfoto van de bloemen dichtbij.
5. Bij beschadiging tijdens transport: een foto van de doos.

Bovenstaande is nodig om je klacht in behandeling te nemen. Uiteraard gaan we samen op zoek naar een passende oplossing.

Let op: als je een klacht pas na 48 uur na ontvangst indient, vervalt het recht op compensatie. Dit aangezien het gaat om een natuurproduct met beperkte levensduur.

🏢 VOOR BEDRIJVEN

Bezoek onze aparte pagina voor meer informatie over zakelijk bestellen.

Zie de pagina Bestellen voor bedrijven.

Stuur een e-mail naar support@pluukz.nl vanuit het e-mailadres waarmee je hebt besteld. Vermeld ook je ordernummer.

Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via support@pluukz.nl. Dan helpen we je verder.

Voor zakelijke vragen kan mailen naar zakelijk@pluukz.nl of bel +316 1094 1989.