Heb je een vraag?

Wij van Pluukz helpen je graag als je een vraag hebt. Bekijk eerst eens de veelgestelde vragen hieronder. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op zodat we je kunnen helpen.

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Pakket volgen

Help, ik heb geen track&trace-code ontvangen. Wat nu?

We versturen je bestelling een dag voor de opgegeven leverdatum. Op die dag ontvang je rond 13:00 uur ontvang je een e-mail van onze bezorgdienst Luna koeriers

Tip: check ook even je spam-map. Écht niks ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Bestellen

Wordt de factuur toegevoegd aan de bestelling?

Nee, geen zorgen. Gezien we heel veel cadeaus versturen voegen we nooit de factuur toe aan je bestelling.

Wil je de factuur ontvangen? Stuur een e-mail naar support@pluukz.nl vanuit het e-mailadres waarmee je hebt besteld. Vermeld ook je ordernummer.

Kan ik zelf een bezorg datum kiezen?

Ja. Kies bij het bestellen de gewenste bezorg datum in de datum prikker.

Let op: de bezorg datum is géén garantie voor daadwerkelijke levering op de gewenste datum.

Kan ik een kaart met hier op een persoonlijke boodschap toevoegen?

Ja. Voeg een product toe aan je bestelling. Ga vervolgens naar je winkelmandje. Kies 'Voeg een persoonlijke boodschap toe' en vul in het veld jouw bericht in.

Kan ik de kleur bloemen zelf kiezen?

Ja, bij ons assortiment kies je eerst de kleur die jij wil. Vervolgens selecteer je het gewenste aantal.

Verzenden & bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wanneer je op een doordeweekse dag vóór 12:00 uur besteld, wordt je bestelling dezelfde dag nog ingepakt en verzonden. 

Nederland
Levering eerstvolgende dag (op di t/m za). Uitgezonderd waddeneilanden.

België
Levering binnen 2 à 3 werkdagen (op ma t/m za).

Je ontvangt een track&trace-code zodra je bestelling is verzonden. Bij feestdagen kan de levertijd afwijken.

Wat zijn de verzendkosten?

Bekijk hier een overzicht van de verzendkosten per land. Ook zijn de verzendkosten verschillend voor een regulier pakket of brievenbuspakket.

Waar bezorgen jullie?

We bezorgen in Nederland en België.

Kan ik pakketten op verschillende adressen laten bezorgen?

Ja. Wanneer je producten in je winkelwagen hebt, zie je onder de bestelknop 'Meerdere adressen'. Wanneer je hier op klikt, opent er een scherm waar je per product een apart bezorgadres kan invullen.

Hoe werkt het bezorgen?

We werken met een koerier welke gespecialiseerd in het bezorgen van bloemen. Hiernaast levert de bezorger levert het pakket persoonlijk af. Brievenbus pakketten gaan uiteraard door de brievenbus zonder persoonlijk contact.

Klachten

Zijn de bloemen niet zoals het hoort?

Vervelend om te horen. Stuur ons binnen 48 uur na ontvangst een e-mail met daarin:

1. Het bestelnummer.
2. Een duidelijke omschrijving van de klacht (kwaliteit, hoeveelheid, levering, ...).
3. Een overzichtsfoto van het volledige boeket.
4. Een detailfoto van de bloemen dichtbij.
5. Bij beschadiging tijdens transport: een foto van de doos.

Bovenstaande is nodig om je klacht in behandeling te nemen. Uiteraard gaan we samen op zoek naar een passende oplossing.

Let op: als je een klacht pas na 48 uur na ontvangst indient, vervalt het recht op compensatie. Dit aangezien het gaat om een natuurproduct met beperkte levensduur.

Voor bedrijven

Hoe kan ik zakelijke bestellingen plaatsen?

We helpen je graag verder met raad en daad op de Bestellen voor bedrijven pagina!

Hoe ontvang ik een factuur?

Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via support@pluukz.nl. Dan helpen we je verder.

Voor zakelijke vragen kan mailen naar zakelijk@pluukz.nl of bel +316 1094 1989.

Have a flowerful day

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem dan contact met ons op via support@pluukz.nlDan helpen we je verder.

Voor zakelijke aanvragen komen we graag in contact via: zakelijk@pluukz.nl