We zijn er voor je

Klantenservice

Wij van Pluukz helpen je graag als je een vraag hebt. Bekijk eerst eensĀ de veelgestelde vragen hieronder. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op zodat we je kunnen helpen.

Veelgestelde vragen

BESTELLEN

We proberen het bestellen zo makkelijk mogelijk voor je te maken.

Ja. VoegĀ een product toe aan je bestelling.Ā Ga vervolgens naar je winkelmandje. KiesĀ 'Voeg een persoonlijke boodschap toe' en vul in het veld jouw bericht in.

We leveren vers van de kweker. Daarom zijn onze bloemen niet gebloemschikt als eenĀ groot boeket. Je ontvangt bosjes die per soort zijn gebundeld. Hierdoor ben jij vrij omĀ te mixenĀ en je eigen creaties maken!

Grotere aantallen hebben meer impact. Bovendien kanĀ jij zo veelĀ mensen blij maken met een mooie bos bloemen.Ā 

VERZENDEN & BEZORGEN

Kan jij ook niet wachten tot je die mooie bloemen in huis hebt?

WeĀ bezorgen in Nederland, BelgiĆ« en Luxemburg.

Binnen Nederland wordt jeĀ bestelling gratis verzonden.
Voor BelgiĆ« zijn deĀ verzendkosten ā‚¬9,50 per pakket.

Bestellingen worden verzonden met Packs, een koerier met veel ervaring en expertise in het transportĀ van bloemen. De bezorger levert het pakket zonder persoonlijk contact.

Al onze bloemen worden wekelijksĀ opĀ donderdag verzonden. Je hebt dus een prachtige bos bloemen voor het weekend in huis. Je ontvangt een track&trace-code zodra je bestelling is verzonden.

Bloembollen en pioenstekken zijn op voorbestelling en worden verstuurd aan het einde van de maand waarin ze zijn besteld. Je ontvangt van ons een e-mail metĀ een track&trace-code zodra je bestelling isĀ verstuurd.

Elke bestelling heeft 1 bezorgadres. Wil je pakketten op meerdere locaties afleveren, plaats dan per adres een aparte bestelling. Meer dan 20 adressen? Neem contact opĀ voor een oplossing.

KLACHTEN

We doen er alles aan om te zorgen voor een hoge kwaliteit.

Vervelend om te horen. Stuur ons binnen 48 uur na ontvangst eenĀ e-mailĀ met daarin:

1. Het bestelnummer.

2. Een duidelijke omschrijving van de klacht (kwaliteit, hoeveelheid, levering, ...).

3. Een overzichtsfotoĀ vanĀ hetĀ volledige boeket.

4. EenĀ detailfoto van de bloemen dichtbij.

5. Bij beschadiging tijdens transport: een foto van de doos.

Bovenstaande is nodig om je klacht in behandeling te nemen. Uiteraard gaan we samen op zoek naar een passende oplossing.

Let op: als je een klacht pasĀ na 48 uur na ontvangst indient,Ā vervalt het recht op compensatie. Dit aangezienĀ het gaat om eenĀ natuurproduct met beperkte levensduur.

VOOR BEDRIJVEN

BezoekĀ onze aparte paginaĀ voorĀ meer informatieĀ over zakelijk bestellen.

Zie deĀ paginaĀ Bestellen voor bedrijven.

StuurĀ een e-mail naarĀ support@pluukz.nlĀ vanuit het e-mailadres waarmee je hebt besteld. Vermeld ook je ordernummer.

Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via support@pluukz.nl. DanĀ helpen we je verder.

Ā