We zijn er voor je

Klantenservice

Wij van Pluukz helpen je graag als je een vraag hebt. Bekijk eerst eens de veelgestelde vragen hieronder. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op zodat we je kunnen helpen.

Veelgestelde vragen

BESTELLEN

We proberen het bestellen zo makkelijk mogelijk voor je te maken.

Ja. Voeg een product toe aan je bestelling. Ga vervolgens naar je winkelmandje. Kies 'Voeg een persoonlijke boodschap toe' en vul in het veld jouw bericht in.

We leveren vers van de kweker. Daarom zijn onze bloemen niet gebloemschikt als een groot boeket. Je ontvangt bosjes die per soort zijn gebundeld. Hierdoor ben jij vrij om te mixen en je eigen creaties maken!

Grotere aantallen hebben meer impact. Bovendien kan jij zo veel mensen blij maken met een mooie bos bloemen. 

VERZENDEN & BEZORGEN

Kan jij ook niet wachten tot je die mooie bloemen in huis hebt?

We bezorgen in Nederland, België en Luxemburg.

Binnen Nederland wordt je bestelling gratis verzonden.
Voor België zijn de verzendkosten €9,50 per pakket.

Bestellingen worden verzonden met Packs, een koerier met veel ervaring en expertise in het transport van bloemen. De bezorger levert het pakket zonder persoonlijk contact.

Al onze bloemen worden wekelijks op donderdag verzonden. Je hebt dus een prachtige bos bloemen voor het weekend in huis. Je ontvangt een track&trace-code zodra je bestelling is verzonden.

Bloembollen en pioenstekken zijn op voorbestelling en worden geleverd in september. Je ontvangt van ons een e-mail met een track&trace-code zodra je bestelling is verstuurd.

Elke bestelling heeft 1 bezorgadres. Wil je pakketten op meerdere locaties afleveren, plaats dan per adres een aparte bestelling. Meer dan 20 adressen? Neem contact op voor een oplossing.

KLACHTEN

We doen er alles aan om te zorgen voor een hoge kwaliteit.

Vervelend om te horen. Stuur ons een e-mail met daarin:

1. Het bestelnummer.

2. Een duidelijke omschrijving van de klacht (kwaliteit, hoeveelheid, levering, ...).

3. Een overzichtsfoto van het volledige boeket.

4. Een detailfoto van de bloemen dichtbij.

5. Bij beschadiging: een foto van de doos.

Bovenstaande is nodig om je klacht in behandeling te nemen. Uiteraard gaan we samen op zoek naar een passende oplossing.

VOOR BEDRIJVEN

Bezoek onze aparte pagina voor meer informatie over zakelijk bestellen.

Zie de pagina Bestellen voor bedrijven.

Stuur een e-mail naar support@pluukz.nl vanuit het e-mailadres waarmee je hebt besteld. Vermeld ook je ordernummer.

Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via support@pluukz.nl. Dan helpen we je verder.