We zijn er voor je

Klantenservice

Wij van Pluukz helpen je graag als je een vraag hebt. Bekijk eerst eens de veelgestelde vragen hieronder. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op zodat we je kunnen helpen.

Veelgestelde vragen

💐 BESTELLEN

We proberen het bestellen zo makkelijk mogelijk voor je te maken.

Ja. Voeg een product toe aan je bestelling. Ga vervolgens naar je winkelmandje. Kies 'Voeg een persoonlijke boodschap toe' en vul in het veld jouw bericht in.

Ja. Kies bij het bestellen de gewenste bezorgdatum in de datumprikker. Sommige dagen zijn niet beschikbaar vanwege inpakken of feestdagen.

Let op: de bezorgdatum is ter indicatie en geeft géén garantie voor daadwerkelijke levering op de gewenste datum.

Nee, dit gaat helaas niet. Per dag bekijken we bij de kweker welke bloemen perfect zijn om geplukt te worden. Daardoor kan het aanbod qua kleur variëren. We zorgen wel altijd voor een constante kwaliteit.

Higher quantities have more impact. Besides, this way you are able to surprise others too with a bunch of flowers.

We leveren vers van de kweker. Daarom zijn onze bloemen niet gebloemschikt als een groot boeket. Je ontvangt bosjes die per 10 bloemen zijn gebundeld. Hierdoor ben jij vrij om te mixen of iemand te verrassen!

📦 VERZENDEN & BEZORGEN

Kan jij ook niet wachten tot je die mooie bloemen in huis hebt?

We bezorgen in Nederland, België en Luxemburg.

Eerder bezorgden we ook in Duitsland, maar hier zijn we mee gestopt vanwege kwaliteitsissues door lange verzendtijd.

Have a look at our overview of shipping costs per country. We have different rates for letterbox post and regular post.

Wanneer je op een doordeweekse dag vóór 12:00 uur besteld, worden de tulpen dezelfde dag nog ingepakt en verzonden.

Nederland
Levering eerstvolgende dag (op ma t/m za). Uitgezonderd waddeneilanden.

België & Luxemburg
Levering binnen 2 à 3 werkdagen (op ma t/m za).

Duitsland
Levering binnen 2-3 werkdagen (op ma t/m za).

Je ontvangt een track&trace-code zodra je bestelling is verzonden. Bij feestdagen kan de levertijd afwijken.

Ja. Wanneer je producten in je winkelwagen hebt, zie je onder de bestelknop 'Meerdere adressen'. Wanneer je hier op klikt, opent er een scherm waar je per product een apart bezorgadres kan invullen.

Bestellingen worden verzonden met Packs, een koerier met veel ervaring en expertise in het transport van bloemen. De bezorger levert het pakket zonder persoonlijk contact.

😢 KLACHTEN

We doen er alles aan om te zorgen voor een hoge kwaliteit.

Vervelend om te horen. Stuur ons binnen 48 uur na ontvangst een e-mail met daarin:

1. Het bestelnummer.
2. Een duidelijke omschrijving van de klacht (kwaliteit, hoeveelheid, levering, ...).
3. Een overzichtsfoto van het volledige boeket.
4. Een detailfoto van de bloemen dichtbij.
5. Bij beschadiging tijdens transport: een foto van de doos.

Bovenstaande is nodig om je klacht in behandeling te nemen. Uiteraard gaan we samen op zoek naar een passende oplossing.

Let op: als je een klacht pas na 48 uur na ontvangst indient, vervalt het recht op compensatie. Dit aangezien het gaat om een natuurproduct met beperkte levensduur.

🏢 VOOR BEDRIJVEN

Bezoek onze aparte pagina voor meer informatie over zakelijk bestellen.

Zie de pagina Bestellen voor bedrijven.

Stuur een e-mail naar support@pluukz.nl vanuit het e-mailadres waarmee je hebt besteld. Vermeld ook je ordernummer.

Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via support@pluukz.nl. Dan helpen we je verder.

Voor zakelijke vragen kan mailen naar zakelijk@pluukz.nl of bel +316 1094 1989.